Ontwerptydskrif
Ontwerptydskrif
Toekenning

Nagrada

Toekenning Hierdie ontwerp word gerealiseer om by te dra tot die normalisering van die lewe tydens self-isolasie, en om 'n spesiale toekenning vir die wenners van aanlyn toernooie te skep. Die toekenning se ontwerp verteenwoordig die transformasie van 'n pion in 'n koningin, as 'n erkenning van die speler se vordering in skaak. Die toekenning bestaan uit twee plat figure, die Koningin en die Pion, wat in mekaar geplaas word as gevolg van nou gleuwe wat 'n enkele koppie vorm. Die toekenningsontwerp is duursaam danksy vlekvrye staal en is gerieflik vir vervoer na die wenner per pos.

Fabriek

Shamim Polymer

Fabriek Die aanleg moet drie programme onderhou, insluitend produksiefasiliteit en laboratorium en kantoor. Die gebrek aan gedefinieerde funksionele programme in hierdie tipe projekte is die redes vir hul onaangename ruimtelike kwaliteit. Hierdie projek poog om hierdie probleem op te los deur sirkulasie-elemente te gebruik om onverwante programme te verdeel. Die ontwerp van die gebou wentel om twee leemtes. Hierdie leemtes skep die geleentheid om funksioneel onverwante ruimtes te skei. Dien terselfdertyd as 'n middelste binnehof waar elke deel van die gebou met mekaar verbind is.

Interieurontwerp

Corner Paradise

Interieurontwerp Aangesien die perseel in 'n hoekarea in die verkeersdrukte stad geleë is, hoe kan dit rustigheid vind in die raserige woonbuurt met behoud van vloervoordele, ruimtelike praktiese en argitektoniese estetika? Hierdie vraag het die ontwerp in die begin nogal uitdagend gemaak. Om die privaatheid van die bewoning grootliks te verhoog, terwyl goeie beligting, ventilasie en velddiepte toestande gehandhaaf word, het die ontwerper 'n dapper voorstel gemaak, 'n binnelandskap te bou. Dit wil sê om 'n drieverdieping kubieke gebou te bou en die voor- en agterplaas na die atrium te skuif. , om 'n groen- en waterlandskap te skep.

Residensiële Huis

Oberbayern

Residensiële Huis Die ontwerper glo dat die diepgang en betekenis van ruimte leef in die volhoubaarheid wat afgelei word van die eenheid van onderling verwante en ko-afhanklike mens, ruimte en omgewing; dus met enorme oorspronklike materiale en herwonne afval, word die konsep gematerialiseer in die ontwerpateljee, 'n kombinasie van huis en kantoor, vir 'n ontwerpstyl van saambestaan met die omgewing.

Konseptuele Uitstalling

Muse

Konseptuele Uitstalling Muse is 'n eksperimentele ontwerpprojek wat die musikale persepsie van die mens bestudeer deur drie installasie-ervarings wat verskillende maniere bied om musiek te ervaar. Die eerste is bloot sensasioneel deur termo-aktiewe materiaal te gebruik, en die tweede vertoon die gedekodeerde persepsie van musikale ruimtelikheid. Die laaste is 'n vertaling tussen musieknotasie en visuele vorme. Mense word aangemoedig om interaksie met die installasies te hê en die musiek visueel met hul eie persepsie te verken. Die hoofboodskap is dat ontwerpers bewus moet wees van hoe persepsie hulle in die praktyk beïnvloed.

Handelsmerkidentiteit

Math Alive

Handelsmerkidentiteit Dinamiese grafiese motiewe verryk die leereffek van wiskunde in die gemengde leeromgewing. Paraboliese grafieke uit wiskunde het die logo-ontwerp geïnspireer. Letter A en V word met 'n deurlopende lyn verbind, wat die interaksie tussen 'n opvoeder en 'n student demonstreer. Dit dra die boodskap oor dat Math Alive gebruikers lei om wiskundige kinders in wiskunde te word. Die sleutelbeeldmateriaal verteenwoordig die transformasie van abstrakte wiskundekonsepte in driedimensionele grafika. Die uitdaging was om die prettige en innemende omgewing vir die teikengehoor te balanseer met professionaliteit as 'n opvoedkundige tegnologie-handelsmerk.